nedjelja, 23. siječnja 2011.

Kome sam poslala "Vitar u leđa"?

Draga kreativka i blogerica Goodghost ugodno me iznenadila  sa nagradom zvanom "Vitar u leđa" kojoj je glavni smisao promocija blogova sa manjim brojem sljedbenika. Imam tu čast da je proslijedim dalje, i stoga sam izabrala nekoliko odličnih blogova sa manjim brojem fanova. Drage blogerice nadam se da mi nećete zamjeriti što sam prstom uprla u vas, shvatite ovo kao ugodno druženje i širenje kruga kreativnih poznanstava!

A pravila igre su slijedeća:

Postaj o ovoj nagradi i kopiraj pravila. Linkaj osobu od koje si dobila nagradu. Izaberi 3-5 novih blogera i linkaj i njih. Ostavi im komentar na blogu da znaju da su osvojili nagradu i nemoj tagirat blogove sa 300..400.. 500.. sljedbenika..

Moji odabrani blogovi su:
Moj mali kre-kreativni blog
Dekupirana pripravnica
Made by suzana 
komar

Broj komentara: 5:

  1. Hvala ti draga, jako si me razveselila i proširit ću društvo i razveseliti blogerice

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga - hvala Ti što si me našla i često se ugodno iznenadim kad vidim obilježja ljudi koji su mi tako daleki, a zapravo tako bliski. Ovo je blog po mojoj privatnoj mjeri - kuća, dvorište, tačke, cvijeće, lavanda, trava, i sve obućeno u drvo što se da...
    Hvala Ti na nagradi! Imam mali broj sljedbenika što i nije tako loše - lako se vežem za osobe s kojima komuniciram - često na njih mislim, a tako imam vremena i za ukućane :). Blogiranje mi je sporedna važna stvar. Hvala i nadam se ugodnom, zanimljivom i lijepom druženju...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na nagradi! Puse i tebi i našoj Good Ghost!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam na nagradi!
    Hvala ti draga za salvetice,kad stignem poslikat ću i objaviti u postu.
    Velika pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si me prijatno iznenadila-nemaš pojma:)Najmanje sam očekivala da ću skrenuti pažnju nekome na ovaj način.Divna ti je ideja i ostalih koji ovu našu priču podržavaju.Bila sam zauzeta ovih dana pa nesvraćah na blog ,jako mi je žao!Vitar u leđa je pravi vitar!PUNO VAM HVALA!!!Pzzzzzz

    OdgovoriIzbriši