petak, 7. siječnja 2011.

Kako iskoristiti stare kožne torbice i jakne

Nakupilo mi se nekoliko starih i iznošenih torbi od velur kože, a od kolegice s posla dobila sam za kreativnu reciklažu i jednu staru kožnu jaknu. Već neko vrijeme bavim se idejom da napravim nakit od kože, sjećam se da sam na jednom štandu prije dosta vremena vidjela mnogo prekrasnih naušnica, broševa, kolajni napravljenih od kože i tad sam odlučila jednom i sama pokušati isto.
Ova moja "mini" kolekcija recikliranog nakita (kolajne i broš) rezultat je moga prošlotjednog truda. Kožu sam rezala u rombove, potom motala u tuljce, a od manjih komadića oblikovala latice između kojih sam stavljala male komadiće lika koje imitiraju tučak .:) Za jači vizualni efekt možete dodati i perle kao na prvoj fotki. Sve ovo možete učiniti i sa "eko" kožom. Eto, malo za promjenu da se "skinem" s decoupaga.

4 komentara:

  1. Sve pohvale za ideju i izradu ovog originalnog nakita koji mi je jako lijep!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična i jako kreativna ideja,sve pohvale!
    Ugodan vikend i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, iskoristila staro, dobila novo...prekrasno!
    pusa!

    OdgovoriIzbriši