subota, 22. siječnja 2011.

Decoupage na staklu

Nakon nekoliko dana prikupljanja informacija na netu, a nadasve blogovima maštovitih kreativki, odlučih se i ja napraviti svoje prve decoupage radove na staklu. Dakle, evo što sam naučila prikupljajući informacije sa svih strana:

1. najprije sam izrezani motiv sa salvete stavila na dno staklenog tanjura i to licem prema gore i tako ga zaljepila tapkajući prstima od sredine prema krajevima. Kad se ljepilo odozdo osušilo, premazala sam motiv odozgo još jednom ljepilom u debljem sloju tako da kasnije ne probije boja kroz motiv.
2. budući da sam željela osjenčati motiv i dati mu blagi pitorico imidž, pomješala sam malo bijele i lila akrilne bojice tako da bude nijasna tek za mrvicu tamnija od bijele podloge...
 3. nakon toga sam komadićem spužvice lagano sjenčala uz sam rub motiva, naravno sa donje strane tanjura
4. kad se sve dobro osušilo nanijela sam boju i to u tri sloja... u ovom slučaju odabrala sam bijelu podlogu, a na drugom tanjuru čiju sliku isto možete vidjeti u ovom postu nakon bijele obojala sam dno u crnu boju. I konačno na sve to ide lak (ja stavljam lak-ljepilo obzirom da se ipak radi o donjem dijelu tanjura pa malo štedim na onom finijem laku:))
I evo rezultata moga truda: prvi je tanjur rađen na ovaj "običan" način koji sam vam opisala a na drugom sam najprije stavljala cracle lak, pa motiv, pa bijelu boju i na kraju tamnu.


Broj komentara: 14:

  1. Odličan tutorijal i radovi! Ljubičice su mi divne, elegantne, decentne,ma sve je jako lijepo!
    Bravo, meni izgledaju kao da si ih radila puno puta!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni radovi, ljubice posebno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljubičice su čarobno lepe :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Krenulo ti je od prve odlično!!! Bravo za tebe! Savršeno si odradila ljubičice, ali na raspucanom tanjuru bi možda bila ljepša neka nježnija boja umjesto crne, no to je samo moje razmišljanje, jer najvažnije je da si ti zadovoljna!
    Odlično si opisala cijeli postupak rada!
    Do čitanja...i laka ti noć :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo, meni nije uspjelo prvi puta, probila mi boja...he he
    Draga imaš nagradu na mom blogu, molim te preuzmi je, pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala svima - sanja skroz si u pravu, planirala sam staviti tamnije roza boju za pukotine ali se na žalost pokazalo da je nemam dovoljno

    OdgovoriIzbriši
  7. Tko bi rekao da su ti ovo prvi radovi!! Odlično si ovo napravila, a one male nesavršenosti na drugom tanjuru sigurno će nestati već kod sljedećeg rada. Jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni su ti tanjuri, posebno sa motivom ljubicice:-)
    Odlican tutic, za one koji ce to raditi prvi puta.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. "Sjedi! Pet!"
    Odlično si ovo napravila. Ljubičice su mi prekrasne jer je sve ispalo jako nježno i romantično.
    Lijep pozdrav :))
    p.s. molim te nastavi s ovakvim radovima

    OdgovoriIzbriši
  10. Izvrsno si to napravila. Možeš se dalje razmahivati maštovitim idejama.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ljubičice su... ma samo što ne mirišu! Tako dobro izgledaju! :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Απο την Ελλάδα που όπως διαβάζω αγαπάς, με αγάπη και θαυμασμό για τις δημιουργίες σου!

    From Greece with love and admiration for your creations!

    OdgovoriIzbriši