nedjelja, 19. prosinca 2010.

Uz sjaj svijeća

Veliki sam ljubitelj opuštajućih zimskih večeri uz sjaj svijeća.Dobra knjiga ili film, čaj, i svijeća koja smirujuće obasjava sobu ... divota.
Ove godine odlučila sam uživati u treperavoj svjetlosti uz svijeće vlastoručno ukrašene.  Svijeće na prvoj fotki sam dekupažirala, na ovoj drugoj sam se već malo poigrala bojicama i strukturnom pastom radi postizanja 3D efekta.
Na žalost, nisam predvidjela jednu stvar - nakon što sam ih ukrasila sad mi ih je žao upaliti da izgore. :))

Broj komentara: 9:

  1. Divne su ti svijeće i stvarno bi bilo šteta da izgori sav tvoj trud! Neka ti budu samo ukras ili lijep prigodni poklon (bar nećeš vidjeti kako gore) :))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ljepe svečice.
    Hvala na poseti i komentaru na blogu. Uvjek dobrodošla:).
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. I Meni bi stvarno bilo žao da ih upotrebim,izuzetno su lepe, predivne su za trajnu dekoraciju :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su ti lijepe...samo ti pali, od tako kreativne osobe doći će druge...
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. E to si dobro rekla. Bilo bi i meni žao upaliti takve svijeće :) Nisam ih nikada ukrašavala, ali ovo malo što sam davno dobila za poklone još uvik nisam upalila nego mi stoje na polici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Blagoslovljen Božić i sretnu Novu godinu želi vam Jasminka ( blog Suncokret).

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni radovi!!!
    Želim ti od srca Sretan Božić i Novu godinu!
    Pusa, Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas su ljepe svijece! I ja sam ukrasila dvije svijece i jako mi je zao da ih upalim, pa ih cuvam kao dekoracija :))

    OdgovoriIzbriši