petak, 17. prosinca 2010.

Predbožićni Giveaway

Božić je vrijeme darivanja, pa sam i ja odlučila darovati nekog od vas!

Za ovaj giveaway sam pripremila sam hand-made ogrlicu, u meni dragoj srebrno-crnoj varijanti. Uz kolajnu dobitnici/ku idu i salvetice koje će, nadam se,  korisno poslužiti.


Sve što trebate učiniti jeste postati moji sljedbenici (ako to već niste), ostaviti komentar i napisati što mislite o ovom mom prvom giveawayu, te staviti jednu od ove dvije fotke na naslovnicu svog bloga sa direktnim linkom  na post.
Giveaway traje do 5. siječnja 2011. godine.
Pozdravljam vas, odoh nešto dekupažirati.:))

Broj komentara: 7:

  1. baš bi mi dobro došla crno-srebrna ogrlica:)))....sljedbenij jesam:)))
    a sad idem stviti link:))...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar ti je ovaj giwavay! Sljedbenik jesam još samo da linkam...to moram naučit!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskopirala sve živo, zalijepila a nema ga nigdje...napišeš mi što kopiram i gdje lijepim????ja sam ti nova tu i velika neznalica!!;(

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan ti je tvoj prvi Giweaway:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. arba - kopiraj adresu sa moje slike, otiđi na svom blogu na rubriku "dizajn bloga", tamo klikni "dodaj gadget" i onda će ti se pojaviti okvir u kojem biraš HTML drugih blogova - klikni na to i kopiraj ovu moju adresu...

    OdgovoriIzbriši
  6. joj, sad ni meni nije jasno u čemu je problem...možda nisi kopirala cijelu adresu?? nadam se da će netko sa boljim informatičkim znanjem od mene naići ovdje i pomoći.

    OdgovoriIzbriši