nedjelja, 5. prosinca 2010.

Christmas box, neobični kolačići i jedna isprika

Prije par dana sam u jednim novinama pročitala skroz neobičan recept za pravljenje kolača od maslinovog ulja i crnog vina!
Vino i ulje - hm, razumjet ćete zašto sam bila sumnjičava. Obožavam i jedno i drugo, no strpati te sastojke u kolač - zvučalo mi je vrlo čudno. No kako me privlače neobični kombinacije ukusa odvažih se, pa sam napravila taj više nego jednostavan kolač. Rezultat - fenomenalan! Sočan kolačić koji svojim ukusom uopće ne odaje svoje neobične sastojke.
Tko želi isprobati, evo postupka: u jednoj posudi pomiješajte 2 i pol šalice oštrog brašna, pola žličice praška za pecivo, sol, malo papra, žlicu svježeg sjeckanog ruzmarina, 3/4 šalice smeđeg šećera, a u drugoj posudi miješajte 2 jaja, 1/2 šalice maslinovog ulja, 2/4 šalice crnog vina. Zatim te dvije smjese sjedinite, te ulijte u plići kalup (neka kolač ne bude deblji od 1 cm) i pecite. Kolač je naročito ukusan kad odstoji.
A dok se kolač pekao, ja sam dovršavala svoju "Christmas box" kako sam je nazvala. Za njenu izradu koristila sam salvetu koju sam dobila na poklon od dragih blogerica, i to njen glavni motiv kao i onaj prvi sloj ispod motiva. Osim bordure, nisam željela dodatno po njoj "kemijat" da ne bih skrenula u kič.
 I za kraj dugujem jednu ispriku. Naime, RockGranny me mailom obavijestila da ona ipak nije dobra vila koja me obradovala ovim salvetama! Stoga, a budući da se želim zahvaliti plemenitoj duši koja me obradovala tim poklonom, molim je ovim putem da mi se javi ili na blog ili na mail i ovim joj se putem ispričavam što sam je iz neznanja preskočila navesti u linkanom postu!

Broj komentara: 6:

  1. Sto se tice kolaca i dalje sam sumnjicava..... ali zato bozicna kutijica ti je prelijepa:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe gle slavonke iznad mene:))....iskreno i ja sam malo sumnjičava u vezi kolača:(.....ili da nam pošalješ pa da nas razuvjeriš:))))))....
    ali zato je kutija predobra:)).....znam kako se nekad teško suzdržati i ne staviti još nešto i otiči u kičeraj.....ali ti si na njoj napravila sve baš s mjerom,divan motiv si samo istakla:)))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  3. mare, rado bih vam poslala kolače da vas razuvjerim,no oni su kako se to veli kod nas u Dalmaciji - preko noći "planuli"! Sljedeći put kad ih budem pekla imat ću te u vidu :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam Dalmatinka i ja ću ga sigurno ispeći (ma vidi ti ovih Slavonkica!)..
    Slatka kutijica!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kutija je jako lijepa a kolač odličan,probaa sam ga i sve pohvale!
    Pusa i veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti na lijepom komentaru i nadam se da nećeš biti tužna za Božić. Želim ti puno sreće i unutarnjeg mira, pusa!

    OdgovoriIzbriši