nedjelja, 12. prosinca 2010.

Bijeli Božić...

"Ja sanjam jedan bijeli Božić..." čeznutljivo pjeva Crvena Jabuka na radiju.

Eh, i ja bih željela isto. Nikad do sad u svojih trideset i kusur godina nisam guštala u bijelom Božiću. Kod nas u Dalmaciji u to vrijeme obično pada kiša, puše bura, a snijegu (i to bljuzgavici) se možemo nadati tek u siječnju ili veljači. Kako stvari stoje burovito i kišovito vrijeme bit će i ove godine - tako da mi jedino preostaje da čeznutljivo gledam prekrasne pejzaže Like, Gorskog Kotara, austrijskih Alpi i sanjam o drvenoj, planinskoj kućici sa kaminom u kojoj je toplo i miriše po narančama, dok kroz zamagljena prozorska okna promatram krupne pahulje kako lepršaju i padaju na meki, bijeli sag...

Moj san o bijelom Božiću u decoupage-shabby verziji koju sam napravila na tvrđem kartonu izgleda otprilike ovako:

Broj komentara: 11:

  1. oh, kako je lijepa ova doljnja slika....podsjeća me neke male romantične ulice u Berlinu i izloge ukrašene otprilike ovako kao na tvojoj slici....baš bih rado malo uskočila u tu sliku i jedan Božić doživjela u njoj :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo je vidjeti ove dvije prekrasne božićne salvete u tvojim radovima! Odlično :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad te već vremensek (ne)prilike ne slušaju, ove slike će sigurno unijeta dašak "bijelog Božića" i u tvoj dom :)) Divne su

    OdgovoriIzbriši
  4. Otiđi na Lillin blog i pogledaj što su gušti... A mi možemo samo lijepiti salvete... Ma ove su tvoje prelijepe, ali baš nostalgične...
    p.s. kažu da će u Dalmaciji ove godine biti snijega....

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni radovi!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. predivne motive si izabrala,slikice su ti super!!pusaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Motivi su prelepi, prava zimska idila u najboljem svetlu :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Pravi bijeli Božić, a ti si super kreativka. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  9. Svidja mi se tvoj "bijeli Bozic", prekrasni zimski motivi, bravo:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala svima na ovim divnim komentarima!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala na posjeti mom blogu i lijepom komentaru...Tvoji radovi su doista lijepi, nostalgični za nekim prošlim vremenima...
    Pusa!!

    OdgovoriIzbriši