subota, 6. studenoga 2010.

Šparoge i još ponešto

Da šparoge rastu u rano proljeće, to svi znamo. No izgleda da su, eto, počele rasti i u kasnu jesen! Ovu fotku moram s vama podijeliti, snimljena je prije tri dana na otoku Žirju. U šetnji prirodom najprije sam naišla na jednu prekrasnu, sočnu šparogu, no kako sam mislila da je to samo izolirani slučaj, hir prirode ili nešto takvo, nisam je ubrala niti snimila. No budući da sam nakon toga naišla na još nekoliko vrlo lijepih primjeraka, odlučila sam to fotkati, jer priznat ćete - jesenje šparoge i nisu baš tako česta pojava!



Inače, drage moje kreativke, već neko vrijeme muku mučim sa običnim, neuglednim bocama u kojima držim kupinovo vino koje smo ja i moj darling pravili ovo ljeto. Odlučila sam taj čarobni napitak koji naprosto obožavam smjestiti u bocu prikladno uređenu za tu deliciju, i za to mi je poslužila prazna, oprana i zaboravljena boca od Ballantines koju sam obukla - a u šta drugo nego kupine!



Imam još brdo boca, tegli, limenki itd. koje čekaju na svoj makeover, a budući da me je Rockgranny oduševila svojom pošiljkom, izgleda da mi neće nedostajati ni lijepih salveta za te sve ideje! Hvala dragoj kreativki što mi je uljepšala dan svojim poklonom, obožavam ovakva iznenađenja!



Broj komentara: 6:

  1. Oho, "volim boje" ima novi izgled bloga!!! Sviđa mi se!!!
    Boca je prekrasna, a naša draga Rockgranny koja nas je mnoge razveselila ovakvim poklon iznenađenja poslala ti je pregršt krasnih salvetnih motiva koje ćeš zasigurno iskoristiti na najbolji mogući način!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna boca, sada će i vino bolje kliziti, hehe, i jedva čekam nove radove...

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno obucena boca i to u slatke kupine:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Boca je krasana, sad brzo stavi u nju neki fini liker u uživaj!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. super su ti ove daske:))))osjećam se na tren kao da sam vani:)))...
    boca je odlična,ne sumnjam da će stajati prazna......
    molim te javi mi se na mail (nisam pronašla tvoj mail nigdje)....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala svima, a posebno mi je drago što vam se sviđa moji novi image bloga! Ima još nekih funkcija koje bih rado dodala (npr. tagovi) no do sad još nisam otkrila kako da to učinim.

    OdgovoriIzbriši