nedjelja, 21. studenoga 2010.

Plavo i bijelo

Za sad me još uvijek nije uhvatilo New Year raspoloženje. Lunjam po vašim blogovima, upijam božićno-novogodišnje ideje i najvjerojatnije ću već slijedeći tjedan započeti svoje prve blagdanske projekte između ostaloga i stoga jer je nemoguće ostati bez inspiracije u toj masi internetskih kreativnih ideja. No, za sad sam još uvijek u nekom drugom filmu.
Baš sam nekidan razmišljala o tome koji bi grad, državu htjela posjetiti sada, ovog trena a da tamo još nisam bila. Vjerojatno zbog utjecaja tmurnih, kišnih dana koji su se zaredali jedan za drugim, u mislima sam otputovala na jedan sunčani otok - Santorini. To je jedan od najljepših grčkih otoka, oblikovan ogromnom vulkanskom erupcijom koja se dogodila oko 1650. godine prije Krista. Prije nekog vremena kolegica mi je pokazivala slike koje je snimila na tom krasnom mjestu kojeg posjećuju turisti i umjetnici cijelog svijeta. Ostala sam zapanjena količinom ljepote koju sam vidjela. Samo dvije boje zastupljene su u arhitekturi ovog otoka - plava i bijela. U toj priči bijela boja je nešto poput granice koja našoj mašti brani da poistovjeti ovaj krasni otok sa velikim plavetnilom koje ga okružuje sa svih strana, i odozdo i odozgo.
Teleportirana u mislima na ovaj topli, mediteranski otok, odlučila sam svoj najnoviji projekt posvetiti, a čemu drugom, nego plavoj i bijeloj boji koje su simbol Mediterana a posebno Santorinija. Zahvaljujući poklonu dragih kreativki o kojima sam pisala u ranijem postu, nastao je ovaj komplet - šalica (kupljena u Plodinama po super cijeni od 4.99 kn, tamo zaista ima zgodnih i jeftinih stvari ko stvorenih za naš hobi!), tanjurić i kutijica kojoj još nisam odredila namjenu. Malo vedrine u ove sumorne, jesenske dane!

Broj komentara: 5:

  1. I ja bih na Santorini!!!
    Uz takvu inspiraciju, komplet ti je naravno prekrasan, drazesan motiv i plavo-bijela kombinacija, bravo:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan rad Bjonda!!!
    Ja sam pisala o Santoriniju na blogu, pa škicni post:)

    Pusa i hvala ti što si se prijavila kao moj follower.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve je ispalo preslatko:D, na momenat sam pomislila da je u pitanju holandski porcelan!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. obozavan plavo bijele kombinacije,a ova tvoja je odlicno ispala,bravo draga!!pusaaa!!

    OdgovoriIzbriši