ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Makeover škrinjice

Ovaj  vikend sam bila vrijedna. Već mjesecima me bode u oko jedna škrinjica, koja je izvorno bila u tamnoj boji drveta da bih je ja u jednom od svojih neuspjelih eksperimenata pretvorila u nešto šargasto-pirgasto, bože sačuvaj... Nakon toga bacila sam je u špajzu, ljuta što mi ne pada na pamet u što bih je mogla preurediti i koji motiv postaviti između njenih njenih ugraviranih rubova.
I onda sam odlučila, bit će to klasika - crveno sa crnim ornamentima između rubova, a rubovi u crnoj boji. No, kako to obično biva, u samom procesu rada - inspiracija me povela u drugom pravcu! Nakon što sam cijelu škrinjicu dekupažirala salvetom, rubovi su ostali u žućkastoj boji ranijeg propalog projekta. I - to mi se učinilo ok!
Stoga sam, umjesto planirane crne boje, rubove, ručkice i metalne dijelove najprije obojala u zlatnu akrilnu boju, a nakon toga sve lagano prešla bitumenom. Voila!

Broj komentara: 6:

  1. Woow kako fantastično izgleda, baš kao ona gusarska škrinja iz priče,sve pohvale draga Bjonda!!!

    Šaljem ti veliku pusu i pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna skrinjica, bravo:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Voila draga, nema šta! Projekt ti je uspješan!
    Lijepa mi je crvena salveta s ornamentima i savršeno pristaje na tvoju škrinjicu u kojoj će uskoro biti neko malo blago :)))
    Dijelovi koje si radila sa zlatnom bojom i bitumenom - fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako mi se sviđa ovaj izgled, kao kovčežić sa tajnim gusarskim blagom!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna škrinjica, baš ti je prekrasno ispala!!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala svima! uz ovako lijepe komentare jedva čekam da se prihvatim novih ideja!

    OdgovoriIzbriši