srijeda, 3. studenoga 2010.

Jesen i... recesijski lavor!

Još kao dijete znala sam u ranu jesen promatrati oblake kako se naguravaju na intenzivno plavoj nebeskoj površini. Jeste li primijetili kako su oblaci intenzivno pahuljasti i veliki u jesen, a kako se dan bliži kraju počinju se istapati u svim mogućim nijansama gorećeg sutona? Eto, ja volim jesen zbog njezinih boja, zbog polaganog ritma u kojem dani prelaze u noć, i neka je mračno, i neka dan kratko traje - ja je volim. Volim miris kestenja i toplinu šalice čaja u ruci, volim igle za pletenje i vezenje sa kojima se družim dugo u noć, volim dobru knjigu dok vani puše vjetar i munje prekidaju kišnu noć, volim bundeve i šipke, volim zvuk uvelog lišća koje šušti po nogama i služi kao hrana zemlji za novi život. Svake jeseni prepuštam se razmišljanjima, sjećanjima, šetnjama, stvaranju - jesen je moja muza.

I da, volim je iako sam jedne kasne jeseni ostala bez nekoga tko me je volio najviše na svijetu, njezin brižni glas i grleni smijeh uvijek mi odzvanjaju u ušima. Ponekad mi se čini da je i ona zagrnuta u šal od sjećanja i bajki jednostavno odšetala u jesenje veče.

Evo nekoliko jesenjih fotki snimljenih kraj Prokljanskog jezera pored Šibenika, bez photoshopa i sličnih alata, jer jesen je najbolji slikar kojemu intervencije nisu potrebne:



No da ne bi ispalo kako sam se samo prepustila nostalgičnom raspoloženju i sanjarenju, evo i jedan moj najnoviji uradak nastao nakon jedne akcije na obližnjem - smetlištu! Dakle, moju strast za prekapanje po tuđim otpatcima (koliko god to bilo bizarno, jelte) već znate, i ovom prilikom ću vas razveseliti sa preobrazbom jednog emajliranog, starog, olupanog lavora ili kajina po dalmoški. Koristila sam običan cracle lak, boje za beton, bitumen i lak za čamce, pa obzirom na moju ekonomičnost i sklonost ka zamjenskim materijalima predlažem da se zove - "Recesijski lavor"!
















Broj komentara: 8:

  1. Baš lijep post, uživala sam dok sam ga čitala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan recesijski lavor!!! Super je što recikliraš i nema veze gdje i kako je nađen nečiji otpad, jer ja znam reći svojim kolegicama na poslu "vaš otpad=moje blago" :)))
    Lijep ti je post o tvom doživljaju jeseni...a i fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lavor je odličan, sve pohvale!!!
    A fotke divne.

    Veliki pozdrav iz Rijeke.

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam veliki zaljubljenik u jesen!
    Lavor je više nego predivan, asocira na neka prošla vremena puna topline i kućnog šarma:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post i predivne fotografije!! A lavor je priča za sebe, jako lijepa kombinacija motiva i boja...

    OdgovoriIzbriši
  6. Slazem se s tobom i ja volim jesen, a recesijski lavor je super, bravo:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši