srijeda, 10. studenoga 2010.

Idemo se još malo upoznati!



Draga kreativka Mare me je počastila ovom slatkom nagradicom, pa hajde da odgovorim na pitanja koja su stigla u paketu sa spužvastim Bobom!


1. Zašto si stvorila blog?

Ovo nije moj prvi blog, bilo ih je još no na njima se nisam bavila kreativom nego nekim sasvim drugim stvarima. Ideja za ovakav blog mi je pala odjednom na pamet, nakon što sam cijeli dan surfala po kreativnim blogovima i upijala svu ljepotu sa tih stranica, jednostavno sam osjetila potrebu da postanem dio te pozitivne virtualne zajednice. I - evo me!


2. Koju vrstu blogova čitaš?

U zadnje vrijeme isključivo one koji se bave stvaranjem, ručnim radovim i slično, no ponekad mi se omakne i izlet u blogove koji se bave društvenom stvarnošću, ili možda bolje reći - irealnošću - koja nas okružuje.


3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

Balea.:)) Šalim se. Od svačeg po malo. Ipak mi je dobra, stara "Nivea" nekako najviše prirasla srcu.


4. A odjeće?

Volim se oblačiti u Mango prodavaonicama, nije neka marka ali mi se sviđaju njihove boje, krojevi, ideje. Izbjegavam odjeću sa vidljivo otisnutim markama proizvoda jer ne želim sličiti na pokretnu reklamu. Često surfam E-bayom nastojeći uhvatiti bezobrazno skupe dizajnerske komade robe po normalnim cijenama - e, kad mi to uspije onda likujem cijeli dan!


5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

Definitivno - olovka za oči. Iza nje odmah dolazi sjajilo za usne. Nikad se nisam previše trackala, valjda zato i imam ovako dobar ten. :))


6. Koju boju najviše voliš?

Ljubičastu, a odmah iza nje bordo, boju trule višnje. Te su mi dvije "naj" no u suštini volim sve boje.


7. Tvoj parfem?

Parfemi su moja ovisnost, imam ih toliko da ćemo prije ući u EU nego ih sve potrošim! Ipak, izdvojila bih "Chloe".


8. Koji film najviše voliš?

Ja sam filmofil, ne prođe niti jedan tjedan a da ne odgledam barem dva filma. Moj najdraži film je "Bladerunner" iliti "Istrebljivač" po naški, a zatim klasici - Ben Hur, svi od Hitchocka , "Paklena narandža" itd.


9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Želim posjetiti Grčku jer obožavam antičku mitologiju, filozofiju i književnost. Također, Sirija i Egipat su na listi mojih želja - kao što vidite privlače me najviše kolijevke svjetskih civilizacija, možda sam, tko zna, u prošlom životu bila neki rimski vladar ili faraon .:)


Nagradu proslijeđujem svim dragim kreativkama koje su moji sljedbenici a do sada nisu sudjelovale u ovoj igri!

Broj komentara: 7:

  1. Uživala sam čitajući sve napisano, šaljem ti veliki pozdrav!

    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je kada se upoznamo malo bolje :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. nakon ovoga kao da te poznajem:))....super su mi ove nagrade pitalice........
    pozdravček iz kišne,ružne i sumorne rijeke:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične su ovakve nagrade kroz koje se možemo bolje upoznati i vidim da ćemo ti i ja uzeti Niveu u torbu i otputovati zajedno u Egipat...hehe, baš lijepi snovi :)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. sanja, tek sam sad pročitala tvoje odgovore, izgleda da imamo sličan ukus :))

    OdgovoriIzbriši
  6. hej susida :) eto mene na tvoj blog. pročitala ga od početka i moram priznat da sam guštala. pogotovo kad si pisala o svojim putovanjima u istanbul i bavarsku. lipo mi je čitat takve postove, sa nekim povijesnim detaljima, di ić, što probat, na što pazit... nadam se da će bit još takvih postova. lipi pozdrav iz splita!

    OdgovoriIzbriši