subota, 16. listopada 2010.

Stare stvari, novi look

U špajzi sam našla raritetan primjerak kartonske ambalaže za Bianca bijelu kavu. Iznutra "podstavljena" umjetnim materijalom, izvana karton sa kojeg je samo trebalo vlažnom spužvicom sastrugati ostatke "Bianca" natpisa - i medij je kao stvoren za preuređenje. Pakiraju li i danas bijelu kavu u ovako zgodne, nostalgične kutije...? Budući da je višak olovki, flomastera, markera itd. vjerojatno mnogima gorući problem - u šta je bolje preurediti ovakvu prekrasnu kutijicu nego u držač za olovke!


Nakon ovog projekta su me zasvrbjeli prsti za reciklažom! Trenutno sam u fazi proučavanja svega što je odbačeno, napušteno i što naprosto vapi za makeoverom - plastične, kartonske i druge ambalažice, kutije davno istrošenih krema, stare stolice, cipele - ma nema stvari kojoj se uz malo volje i mašte ne može udahnuti novi život! Imaju li stvari dušu - ako su stare i odbačene onda imaju, a udahnuli su im je ljudi koji su ih posjedovali. Jedan razlog više da im pružimo još jednu šansu za novi život. Surfajući netom u moru, zapravo, u bujici ideja naiđoh na ovaj prekrasan primjer gdje je talent za umjetničkim oživljavanjem napuštenih stvari autor spojio sa smislom za biznis. Ova obnovljena sjedalica, fotelja, štagod, košta ni manje ni više nego - 3000 funti! Hm, kad bolje razmislim i ja u svojoj kancelariji imam jednu ovakvu socrealističku fotelju...
Ovu priliku ću iskoristiti i da vam pokažem fotku radova sa jednog štanda koji su mi prije mjesec dana na Šibenskom srednjevjekovnom sajmu oduzeli dah. Također se radi o recikliranim stvarima - starom stolcu, baulu (odnosno, kovčegu za posteljinu), noćnom ormariću i još mnogo toga .... Od svih štandova koji su nudili zaista famozne stvari, ja sam se najduže zadržala kraj ovog , jasno vam je zašto - ovu krasnu kombinaciju shabby shica i decoupaga trebalo je ovjekovječiti na blogu!

Broj komentara: 6:

  1. Kartonsku ambalažu od kave si super iskoristila za makeover i dobila lijepi dekorativno-uporabni predmet!
    Preuređena stolica je izazov za one koje znaju šivati - stvarno je neobična i lijepa!
    Štand sa recikliranim predmetima je očito bio pun pogodak i stvarno je sve što se vidi na tvojoj fotografiji jako lijepo!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. ne znam za bianka kavu ali znam da sam od tete dovukla stare limene kutije od franck kave i da ih planiram srediti.....
    obožavam uredno i svrsishodno reciklirane stvari a kutija za olovke nikad dosta:))....sviđa mi se ova koju si napravila:))....
    a fotelja!!!!! pregenijalana je!!!!....
    M..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova posudica ti je ispala prelepo, ima vintaž štih :))).
    Ja sam potpuno luda za recikliranjem, to mi nekako predstavlja super izazov! Na moje oduševljenje time sam zarazila i ćerku koja sada u svakoj stvarčici vidi nekoliko mogućnosti :D:

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si uredila posudu za olovke, svidja mi se:))

    OdgovoriIzbriši
  5. drzac olovaka mi je prekrasan,super si ga sredila..a fotelje,ludilo je!!!kisss!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne bi rekla da je to kutija, to je malo remek djelo, a reportaža iz Istambula je više nego iscrpna, vjerujem da si se lijepo provela. Pozdrav. Loredana i hvala na komentaru.

    OdgovoriIzbriši