subota, 4. rujna 2010.

Volim...

U sljedećem postu imat ćete prilike bolje upoznati kreatorku ovog bloga, i to zahvaljujući Sanji koja me uključila u ovu simpa igricu!

Pravila igre su slijedeća:
1.Na svom blogu napišite tko vas je pozvao da sudjelujete u igri
2.Napišite 10 stvari koje volite
3.U igru pozovite 10 novih blogerica

Evo deset mojih najvoljenijih stvari:
1. Moj dragi suprug koji stoički godinama već trpi moje mušice, on je jedna najnestrpljivija ali unatoč tome najizdržljivija osoba na svijetu. Sad mu se vjerojatno štuca jer ga malo ogovaram.:)
3. Mamu i baku. Prije četiri godine otišle su u neki bolji svijet, jedna za drugom. Kad sklopim oči vidim ih jasno, kao da smo maloprije bile skupa - trenuci sjećanja na njih su trenuci nevinosti i ljubavi koja prkosi svim zakonima prolaznosti.
2. Roko, zeleni rozenkolis, koji je već cijelo desetljeće sa mnom, mala pernata antistres loptica. Ljubav koju on pokazuje prema meni često je teško pronaći kod ljudi. Životinja kad voli ona to radi bez rezerve.
4. Volim ljubičastu boju. Najradije bih se sva ovila u ljubičasto:))
5. Jutarnja kavica sa novinama po mogućnosti. Zvučim kao penzioner, jelda?
6. Putovanja. "Tamo, tamo da putujem, tamo, tamo da tugujem" ide otprilike ona poznata pjesma.
7. Čitanje. Književnost je uvijek bila moja tiha patnja.
8. Obožavam fotkati i na taj način stvarati vječnost od prolaznih trenutaka.
9. Sretna sam kad nešto sama stvorim, stvaranje je, dakle, moja velika ljubav.
10. Volim duge šetnje prirodom, cvijeće, sumrake, rana jutra i kap rose na lišću, bubamare, more... volim majčicu Zemlju.

Nije bilo strašno iako moram priznati - deset točaka je malo da nabrojim sve što volim!
Moje odabrane "žrtve" za ovu igricu su:

1. Villa Loredana
2. Tenchee
3. Vrtaljica
4. Dokona domaćica
5. bensedin art
6. moj decoupage svijet
7. cvjetna vila
8. biljanashabby
9. kao igra
10.moj svijet salveta i cvijeća

Broj komentara: 5:

  1. Očekivala sam točku: volim boje, a kad ono - ljubičasta, haha... Baš lijepo što si nam se ovako predstavila, pozdrav iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim da si ti jedna od mojih srodnih duša...hvala što si javno obznanila dio sebe...duhovitosti ni ovaj put nije nedostajalo..."žrtve" su mi izazvale osmjeh i otvorile pospane oči... :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. draga,hvala na pozivu,rado cu napisat sto volim:)drago mi je da se upoznajemo kroz ovu igricu,super mi je to..kissss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala na pozivu, eno odazvala sam se, iako sam malo promijenila pravila :) šta da kažem, neposlušna sam ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, hvala! Imamo puno sličnosti, bar ono što volimo:)!

    OdgovoriIzbriši