srijeda, 1. rujna 2010.

Ljetni kolaž - II dio

Tužna je sudbina nas koji živimo u Dalmaciji - sa odlaskom gostiju uskladili smo i doživljaj godišnjih doba, pa nam tako ljeto završava onda kad se stranci i naši kontinentalci vrate svojim domovima iako bi upravo tada trebalo biti najljepše. Rujan je, barem meni, najdraži mjesec ljeta - da mi dadu na volju godišnji bih uzimala isključivo sada! Plaže su upravo ugodno prazne, sa ponekim kupačem, more toplo, vani temperatura taman po mjeri, već se lagano naziru boje jeseni a ljeto je još uvijek - ma čista divota. No mi se, eto, moramo sa svojim godišnjima i radnim vremenom prilagoditi ostatku države od kojeg dobar dio u rujnu već ima hladna, maglovita jutra, gdje se prva drva stavljaju u pećnice i tak... Iako je kod nas upravo tada pravi, sunčani Mediteran na svome vrhuncu. Uf...

Ajmo mi na vedrije teme. Zadnja dva tjedna provela sam na jednom meni jako dragom otoku Žirju. Otoci su prave škrinje sakrivenog blaga! Prošetajte bilo kojim našim otokom - obavezno ćete naći poneki dragocjeni odbačeni predmet koji uz samo malo truda može iz ružnog pačeta transformirati se u labuda! Moj ulov ovog puta bila je jedna stara, olupana kanta. Na žalost, uvijek zaboravim da predmet slikam prije ušminkavanja, no obećavam da ću slijedeći puta to učiniti!

Kopajući oko kuće, naiđoh na ovu predivnu kadu u kojoj su se prije pedesetak i više godina kupala skroz malena djeca! Trenutno je služila za prikupljanje krupnijeg otpada tipa cigle, zemlja itd. tako da joj je od vremena i nemara kojem je dugo bila izložena dno na jednom mjestu malo, ali jako malo propalo. Naravno, čim sam je "usnimila" zamolila sam vlasnicu (koja je, srećom eto, moja draga svekrva:)) da mi dopusti da je uljepšam te uzela kadu pdo svoj patronat! Zamisao je bila da bude kompletić sa naprijed navedenom kantom pa sam stoga koristila isti salvetni motiv, inače meni vrlo drag:

U kadici su se već smjestili posađeni začini, a kanta joj pravi društvo!

Broj komentara: 11:

  1. I meni je draga ta salveta, a tvoji odbačeni predmeti su baš lijepi nakon tvoje intervencije.

    OdgovoriIzbriši
  2. Produžila si život kantici, kadici, a i klupici... lijepo je vidjeti kad se od starog i odbačenog predmeta napravi jedan sasvim novi predmet, koji uz to dobije i svoju namjenu! Sviđa mi se :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno uređeno!!! Vjerujem i da je svekrva zadovoljna...

    OdgovoriIzbriši
  4. e to je to! predivne su obje, al ova metalna kadica me raspametila. koji dragocjen otpad, u odnosu na ove sadašnje plastične, iako bolje da i jnih krenemo uređivati s obzirom na to koliko dugo plastici treba da se razgradi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na lijepim riječima. Inače, mogu slobodno reći da su mi stari i odbačeni predmeti mnogo veći izazov za uređivanje od novih!

    OdgovoriIzbriši
  6. odlično,udahnula si novi život starim stvarima:)))....nadam se da je svekrva zadovoljna:))....
    M:))....

    OdgovoriIzbriši
  7. kadica je ludilo,a i sic,super si ih sredila,bravooo!!pusaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. wauuu super mi je tvoj blog. I sve sto radis sa decoupag-om. I meni je decoupag jako drag i stvarno mozes svašta da napraviš ljepom sa njim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim tvoje postove i zato te pozivam da nam se pridružiš u igri "Volim..." na mom bogu, pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala, curke sva sam se zacrvenila od vaših komplimenata :)

    OdgovoriIzbriši