utorak, 10. kolovoza 2010.

Ljetni kolaž - I dio



Mic po mic i evo nas već u kolovozu. Ni okrenuti se nećemo a već će doći jesen. Iskoristimo stoga ovaj ostatak ljeta kreativno i u pokretu!
U isčekivanju svog zasluženog godišnjeg odmora probat ću ukratko opisati što me se dojmilo ovih ljetnih, sparnih dana. Najprije utrka tovara u Tribunju - događaj koji svaku godinu hodočastim! Ako vas put nanese ikad u Tribunj potrudite se da to bude 1. kolovoza kad se tradicionalno priređuje ova nezaboravna fešta u kojoj preslatki magarčići dovezeni sa otočića Logorun (koji je jedini rezervat magaraca u ovom dijelu Europe i to zaslugom udruge "Hrvatski tovar") zajedno sa svojim jahačima u nezaboravnoj utrci nastoje izboriti prvo mjesto. A kako je tovar poprilično tvrdoglava životinja, to vjerujte uopće nije lako jahaču upravljati njime pa možete zamisliti na šta utrka sliči! Inače, nekih tjedan dana kasnije održava se i međunarodna utrka tovara u susjednom Tisnom, tako da vam stvarno neće biti dosadno ako se u tom periodu zateknete u ovom dijelu šibensko-kninske županije.Uglavnom, ove godine moje srce a i srca mnogih drugih koji su se tu ljetnu noć spustili u Tribunj zarobile su ove dvije male, slatke bebe čija se mama borila za titulu pobjednice:




Toliko o magarčićima, a sad malo o slasticama. Svaki put kad naletim na kakav dobar recept danima poslije osjećam oduševljenje što mi je ispao kako treba. Ovo su, dame i gospodo, pijane kuglice kojih se ni najpoznatije praline ne srame! A sve što trebate napraviti jeste umješati maslac, šećer u prahu, što više naribane tamne čokolade, grožđice namočene u rumu i sam rumu, of korz! Mislim da je jasno zašto sam ih nazvala "pijanim".:) Koga zanima detaljan recept može pronaći na Coolinarki gdje također djelujem u ilegali!



I za kraj malo decoupaga. Napokon sam se okuražila te krenula junački na ukrašavanje namještaja. Ovo je moja prva stolica koju sam uredila u morskom điru kako i priliči jednoj Dalmatinki!


Broj komentara: 12:

  1. Mljac (mislim na kolačiće). Hvala ti za super recept. A stolica je mrak! Jaaaaako mi se sviđaju boje i motiv :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna stolica, bravoo!
    Boja mi se jakoo sviđa, lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. utrke tovara su jako zabaven.a ovaj mago na slici je tako sladak:)))).....
    kolači s čokoladom....tko tome može odoliti:))))...
    vidiš kako se hrabrost isplati,treba samo imati vjere u sebe.....stolica izgleda odlično,odličan izbor salvete:)))....
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepa ti je stolica u morskom điru tj. savršena, pogotovo naslon!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na komplimentima, ja se već "brusim" za dekupažiranje nekih starih komada namještaja koje sam pokupovala po internetskim aukcijama!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow!! Stolica je super, prava morska, bravo:))
    Jedva cekamo druge radove, pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Kad napravite jednu ovakvu stolicu onda vam treba još jedna na kojoj ćete sjediti i diviti se onoj prvoj. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, kolči su bili izvrsni, a stolica za deset, slažem se s Jasminkom. pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  9. Stolica je predivna, izvrstan spoj boja i motiva. bravo:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka čast za stolicu, super mi je ovaj dio mora s jedrilicama, totalno se dobro uklopio :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Izuzetno mi se dopada novi look obične drvene stolice ... imaš li sreću da posjeduješ i staru kamenu kuću koja bi joj savršeno pristajala?

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne mogu shvatiti da je na tu stolicu "nalepljena " salveta. Citala sam kako se to radi, ali ipak mi nije jasno - salveta pa preko boja, lak... i ispadne tako jako i cvrsto i kao da je stalni deo tog drveta. Mozes li nam pokloniti ceo proces kako si napravila tu stolicu u tehnici dekupaz???

    OdgovoriIzbriši