četvrtak, 15. srpnja 2010.

Kutija za salvete


Kod mene vlada totalni nered! Zapravo, on bi bio više metafizičke naravi, jer nekako mi se čini kao da ima jako malo vremena za učiniti neke kreativne stvari - te posao, te svakodnevne obveze, a i dan je ponekad prekratak sa svoja 24 sata da se učini sve ono što čovjek zacrta. I nisi se ni okrenuo - prođe mjesec, pa još jedan, i još jedan - i godina je na kraju! Jednom mi je netko rekao da iza tridesete godine života vrijeme kao da ubrzava -na žalost, to je točno.
Onaj konkretniji nered koji sam zadnjih dana uočila u svom domu tiče se salveta - imam ih brdo, posvuda su mi razbacane, naprosto mi je žao kad vidim te prekrasne motive razbacane uokolo. Pogledajte samo ovo:




Nekidan sam pored jednog kontejnera (ponekad stvarno ne mogu odoljeti tom pomalo bizarnom porivu da bacim pogled na otpad ne bih li pronašla u njemu neko vintage bogatstvo, bačenu staru peglu, škrinju i slično:))) pronašla veliku, prostranu kutiju koja je vjerojatno služila za smještaj čizama. I tako, padne mi na pamet da bi mi upravo ona poslužila za skupiti sve salvete na jedno mjesto umjesto da ih tražim po sobama, kuhinji itd. Naravno, kutiju je trebalo malo preurediti jer, složiti ćete se, ovakva i nije baš bila ugodna oku:





Nakon dva dana posla kutija je poprimila novo ruho - iz ružnog pačeta se pretvorila u lijepog labuda. Za podlogu sam pomiješala bijelu boju, dodala crveni i plavi pigment i dobila neku blago ljubičastu nijansu, a zatim je slijedilo kombiniranje motiva... Salvete su unutra, sad će mi biti još veći gušt birati motive za svoje nove decoupage projekte!

Broj komentara: 11:

  1. Super, super. Sada će biti pravo mjesto za čuvanje tvog blaga - salveta. Baš je zabavno uvijek baciti pogled na smeće. Stvarno se nikada ne zna :))

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi je kako si od one bezvezne salvete napravia "zavjesu" :))......mislim da svi imamao tu salvetu i da ne znamo šta s njom.....ovo izgleda odlično:)))))...
    pusa:))

    OdgovoriIzbriši
  3. odlicna kutija draga!!!pusaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala svima - mare, mislim da nema salvete koja se ne može iskoristiti!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. E sada je to stvarno kutija dostojna da primi dragocjene salvete...bit će je gušt otvarati!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna kombinacija i odabir motiva, napravila si super makeover kutije.Bravo bjonda:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Više nego dobro, i to je potvrda da sam nagradu poslala u prave ruke. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  8. super je kutija, stvarno dobro dođu za čuvanje stvarčica kao gumbići, konac za heklanje i tako, ja to sve čuvam u kutijama.....tvoja je baš lijepa, može za izložbu....lijep pozdrav.

    http://kre-kreativni.blog.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa kutija! Motiv deluje očaravajuće:D.

    OdgovoriIzbriši
  10. očarana sam! dakle, da provjerim, može se obična kartonska kutija od cipela obojat akrilnom bojom? jer to bi riješilo mnoge moje muke :)
    Ja isto ćirkam po kontejnerima, a krupni otpad vidim kao posebnu naklonost bogova. Jednom je moja mama sa krupnog otpada donijela preslatku retro pletenu fotelju koju sam prebojala u plavo, sašila jastuk i neko vrijeme mi je služila kao namještaj u sobi, a uskoro će se udobno smjestiti na novoj terasi.
    a kad netko razbije ono staklo na autobusnim stanicama, ja krišom skupim stakalca dok mi torba ne oteža. dosad sam im našla već milijun primjena

    OdgovoriIzbriši
  11. tena - ova kutija je obojana sa bojom za beton :), dakle, akril pogotovo može ići na kutiju.

    OdgovoriIzbriši