subota, 19. lipnja 2010.

Moj "vrt"

Oduvijek sam željela imati svoj vrt. Tiho utočište od svijeta u kojem bi sve mirisalo na aromatično bilje, ljiljane i ruže. No da bih imala vrt moram imati i kuću, po mogućnosti negdje izvan grada, a ja to nemam i uz cijene nekretnina u Hrvatskoj teško da ću to zaraditi za svog radnog vijeka.:)

Stoga važi ona stara parola - snađi se druže! Kako imam veliku i lijepu terasu sa pogledom na more, odlučila sam od nje napraviti neku varijantu, ajmo reć, vrta. A gdje je cvijeće tu je i decoupage. Ružne, pohabane, neugledne pitare počela sam ukrašavati salvetama, a rezultate možete vidjeti na fotkama. U jednom decoupage pitariću već se smjestio bosiljak, u drugom origano (istina, nije baš nešto narastao do sad), u trećem sadnica španjolske lavande koju sam sama uzgojila.




Već imam u vidu sređivanje i ostalih pitara.... pa kad već nemam vrt, onda ću barem ove biljke koje imam smjestiti u vesele, šarene posude! Vjerujem da će se one super uklopiti u ovaj morski ambijent!



Broj komentara: 8:

  1. Imas terasu sa prekrasnim pogledom na more, napravit ces ti vise nego lijep vrt.Uzivaj u stvaranju svog vrta:)

    OdgovoriIzbriši
  2. I na terasi bi ti mnogi pozavidjeli ... uključujući i mene ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti draga moja Bjondina, prekrasan pogled i položaj cvijeće će uspijevati da bolje ne može, opiši mi molim te do kuda ti seža pogled s tvoje terase i što sve vidiš dok u prosunac u udobnoj fotelji rikamaješ, Navrati do mene i ostavi post i pogodi koji cvjetak sa mog candy bloga za više od 100 sljedbenika. Bušić iz danas oblačnog i sumornog Peroja punog kiše. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se vaš blog i radovi, sve pohvale!
    A tek pogled koji pruža vaš balkon, divno!!!
    Vidim da volite cvijeće, navratite do mog bloga vjerujem da će vam se svidjeti jer ga ima puno.
    Pratit ću dalje vaš rad i naravno odmah sam se prijavila kao vaš sljedbenik.
    Veliki pozdrav,
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan vrt se može napraviti i na terasi, lijepo si posudice uredila....postoji dosta biljaka koje se mogu držati u posudama, postoji puno mini povrća kao cherry rajčice, mini papričice, puno začinskog bilja i raznoga cvijeća, tako da uživaj jer imaš super terasu, lijepi pogled, biljaka ima na pretek koje možeš uzgajati na terasi, uživaj....

    http://kre-kreativni.blog.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala svima, nakon ovih pozitivnih komentara još se više bacam na oslikavanje pitara i sadnju!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. pitari su preslatki!!a terasa i pogled s nje,nesto predivno!!!!!pusaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zbog izgleda tvog bloga, duhovitih postova i prelijepih radova u ovom i drugim postovima, kreativnih ideja...izabrala sam te u 10 mojih naj za nagradu "Sweet blog", pa pogledaj na mom blogu i slijedi upute! Pozzzz

    OdgovoriIzbriši