nedjelja, 27. lipnja 2010.

Makeover košare i još ponešto

Tjedan dana starog godišnjeg odmora čekala sam kao "ozebao sunce" sanjajući da se okupam, sunčam, provodim jutra na plaži. No, kako je krenulo sa ovim globalnim zahlađenjem, još ništa dugo vremena od toga. Meni stvarno nije jasno o kakvom to zatopljenju pričaju kad na kraju lipnja nosim jaketu sa dugim rukavima! Glavno da su mediji prije desetak dana plašili pučanstvo pričama o "toplotnom udaru" iako je sasvim normalno da u ovo doba godine, barem kod nas u Dalmaciji, bude vruće i sparno.

No, dobro, što je - tu je. Malo sam prekopavala po stvarima tražeći "žrtvu" na kojoj bih mogla malo lijepiti i šarati te unijeti malo boja karakterističnih za sunčano ljeto, i ova uredska košara za papirni otpad učinila mi se idealnom. Sasvim obična, neupadljiva, nedovoljno zanimljiva da igdje nađe svoje mjestu osim u konobi sa raznim nepotrebnim stvarima. Zapravo, zamalo je završila u smeću.




Nakon jednog poslijepodneva, košara je izgledala ovako:






Kad sam završila sa košarom, odlučila sam se opet baciti u jedan svoj stari hobi koji nikako nisam uspjela usavršiti kako treba - pletenje. Dok se izmjenjuje krivo, pravo, mustre i plete sve ravno - nema problema. No čim dođe do sužavanja, proširavanja, oduzimanja, ušitaka - ja uredno odustajem! Ovog puta neće biti tako. Odnekud sam iskopala prastaro izdanje pletenja iz 1987. godine, prepuno bilješki moje voljene bake koja je odatle crpila ideje. Vjerovali ili ne, moda se vraća, ono što je u tom broju bilo moderno i sad se može ponovno vidjeti po dućanima. Šišmiš rukavi, visoke ranfle, ravni krojevi - i tako se moda uvijek vrti u krug. Napokon retro caruje! Moj izbor je onaj modelčić sa desne strane na manjoj slikici, a da li ću ga uspjeti materijalizirati - uz nešto truda i volje nadam se da hoću.

Broj komentara: 6:

  1. Cekamo, da vidimo tvoj pleteci retro uradak, ali zato makeover kosare je fantastican, bravo draga:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala Biljana, i ja jedva čekam da vidim što će od ovog pletenja ispasti!:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si napravila košaru, svaka čast!!!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala moja draga Bjonda , ne odustaj od pletenja i neka te ne uplaše dodavanja, samo uredno radi po instrukcijama, i ja sam tako naučila, osnove od majke, i lijepe bodove, ali kako sve ide naprijed tako i rčni rad se razvija, nastojim imati puno vremena, ali su vrućine, stoga se u hladovini dosta hekla, naime lijepo djeluje kad gosće usrečiš malim poklonom i k tome tvojih ruku djelo. Ugodno pletenje. Linkaj se na Ravelry, tamo ima svega i svačega a i ako samo utipkaš knitting evo brdo linkova o pletenju, sa šemama . Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. košara je fantastična, imam i ja jednu sličnu (nije uređena) i bode mi oči i ne znam da li da je bacim ili plačem kad je vidim... ali ne vidim baš dobro kako si je uredila, decoupage i ??? sprej ili nešto drugo???

    OdgovoriIzbriši