nedjelja, 16. svibnja 2010.

Kako iskoristiti staru limenku



Već neko vrijeme muku mučim sa viškom nescaffe limenki koje su mi se nakupile u špajzi... Uglavnom, kako imam brdo kemijskih olovaka koje nemam gdje staviti, pala mi je na pamet ideja da bi nessice mogle zgodno poslužiti. I tako, ljepilo i kist u ruke, škarice, odgovarajući motiv sa salvete - i evo rezultata. Gornji rub sam premazala crnom bojom ( i to onom za beton:)) tako da izgleda efektnije, da se ne utopi u bjelini. Mojoj frendici se toliko svidio ovaj uradak da sam odmah i njoj morala napraviti jedan takav!




Broj komentara: 6:

  1. Dobra ideja, ma može i za heklice, svu silu botuni, škare, itd. itd, samo kopati po salvetama da nađemo prave motive. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da ću za jedan od slijedećih radova izabrati neki motiv sa onih prekrasnih salveta kojima si me obradovala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala bjonda, moja lipa bjondina, drago mi je čuti da sam i tebe obradovala, nadam se su sve stigle na pravo mjesto, jer poslah u Vojvodinu, i čak i u Makedoniju. Kreativka će još više kreirati, a vjerojatno i postavljati tutoriale, jer je od 22. 06. u mirovini. Veliki bušić od mene, moja je sestrična iz Komiže, dok je bila mala, kad bi došli na ljetovanje, davnih šezdesetih i sedamdesetih, ako je vidjela da se dvoje mladih grli i ljubi na plaži, dojurila bi na dvor i zvala moju mamu, teta Ana, teta Ana, ajme vidila son kako su dvo na žolu bušivali, a stoto kuća je bila na 3 minute od žola. Ovaj put malo i po komiški. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala draga Bjonda na posjeti, sad je i tvoj kreativni blog na mom popisu blogova, radujem se druzenju, radovi su ti suuupeeer!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Rad je predivan. Crni rub je pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši