utorak, 6. travnja 2010.

Nekako s proljeća



Volim proljeće. Zapravo, obožavam ga. Proljeće je vatromet ljepote, praznik mirisa i boja. Okej, proljeće je i proljetni umor tj. fjaka, panika zbog loše linije i kilograma nakupljenih preko zime, osobito ukoliko vjerujete u čudesne učinke vježbanja u teretani zadnjih tridesetak dana prije odlaska na more. :)) Ali ono što je najbitnije - proljeće nam svake godine dođe kao neki novi početak.

Kada sam na svojoj terasi ugledala prvog zumbula kako cvate, na um mi je pao onaj dobro poznati referen " ništa mi neće ovi dan pokvarit"... Na žalost, nemam niti jednu salveticu sa motivom zumbula, pa nisam to oduševljenje mogla prenijeti onako kako sam htjela, no dobro je poslužila i salvetica sa tulipančićima, leptirićima i nekim ljubičastim cvijećem koje asocira na moje omiljene zumbule. Ovo je ujedno i moj prvi rad sa cracle tehnikom, pa sam valjda zato i početno zeznula stvar - umjesto da stavljam prvo tamnu boju, pa cracle lak i onda tek svijetlu boju na drvo, išla sam obrnutim slijedom. No na svu sreću, uspjela sam prebojati tu svoju "majstoriju" i donekle popraviti što se popraviti dalo. U pitariću se već ugodno smjestio bosiljak, i sad sa duplim oduševljenjem gledam svoj mali ratarski pothvat u posudici koju sam sama dizajnirala!

1 komentar:

  1. Hvala na komentaru i linku, i dalje voli boje, i život i kreiraj, ja sam malo u zaostatku, ali cvjetnja je tu, tako da sam navečer out of order zbog umora i jednostavno klonem, no hubby je postavio karnisu za zavjese u mojoj craft room na mansardi, stoga šivanje zavjesa je tu. Pozdrav, navratiti ću uskoro. Loredana

    OdgovoriIzbriši