subota, 24. travnja 2010.

Ruže na tanjuru


Već neko vrijeme oči mi bode običan keramički tanjur crvene boje...Kupila sam ga za neku sitnu lovu sa ciljem da se malo vježbam na njemu, a rezultat možete vidjeti na slici. Dobra strana dekupažiranja na podlozi koja je za nijansu svjetlija od uzorka salvete je taj što nije potrebno posebno bojati mjesto gdje ćete zalijepiti motiv. Budući da na netu ima cijeli niz tutorijala gdje sugeriraju bojanje podloge najprije nekom neutralnom bojom, po mogućnosti bijelom, mene je oduševilo kad sam vidjela kako ružice savršeno pristaju bez da sam prethodno obojala podlogu... Naravno, pretpostavka je da je podloga kompatibilne nijanse kao motiv i, obavezno, za nijansu-dvije svjetlija.

I moram pohvaliti ljepilo sa šljokicama - savršeno pristaje uz crveno-crnu kombinaciju. No kako je poprilično skupo kada ga potrošim bacam se u akciju i idem tražiti šljokice po kineskim dućanima - navodno kad se pomješaju sa običnim salvetnim ljepilom daju odličan efekt!

Nema komentara:

Objavi komentar