ponedjeljak, 29. ožujka 2010.

"Sviračica"


Prošle godine započela sam izradu ovog goblena jer sam iz bakine ostavštine iskopala časopis "As" iz davne 1973. Moj vršnjak. Uglavnom, bio je to skroz cool časopis za ljubitelje goblena, sa pregršti lijepih šema i , nerijetko, shematskih prikaza slika poznatih slikara. U jednom od brojeva ima čak i reportaža sa izbora "najvezilje" goblena! Nema više takvih časopisa. Ne znam zašto, no danas se na goblene gleda kao nešto staromodno, upoznala sam dosta mlađih ljudi koji "takvo nešto ne bi imali nikada na zidu." Gobleni se shvaćaju kao starinski kič, zabava za tetkaste usidjelice. Ne želim komentirati ničiji ukus, no ogromna "La pastorale" koju je izradila moja baka i koja krasi veći dio sobe u mom stanu, i dan danas, nakon toliko godina, predstavlja odmor za oči tim više jer se radi o izradi koncem jedne od najpoznatijih renesansnih slika. U izboru između serijski odštampane reprodukcije slike slavnog slikara ili izrade goblena po takvoj slici, uvijek biram ovo drugo!



Uglavnom, evo moje "Sviračice" dopola dovršene... vjerujete mi na riječ, gobleni imaju snažan terapeutski učinak kad imate psihički naporan period u životu. Meni je tako meditacija u koju bih uronila kad sam radila "Sviračicu" pomogla da zaboravim na neke krupne probleme, a najviše što ja zauzvrat mogu učiniti za nju jest da je završim i nađem za nju lijepo mjesto na zidu!



1 komentar:

  1. Imaš pravo da ručni rad može imati fantastičan terapijski učinak, ali čak i kada počneš, poput mene, s nadom da ti odvrati misli od problema, postaje lijepa navada tu i tamo pikati iglom i koncem "crtati" po platnu ili nešto oplesti ...
    Dobrodošla u blogsvijet, sa zakašnjenjem ti želim dobrodošlicu, ali nisam prije vidjela da si i ti otvorila blog.

    OdgovoriIzbriši