ponedjeljak, 29. ožujka 2010.

Priča o jednoj lampi


Bila jednom jedna lampa. Obična, crvena i pomalo dosadna.Svaki dan kad bih sjela za komp gledala bih u nju a ona kao da me molila da je uljepšam i promjenim. Bila je poput stare frajle koja vapi za kozmetičkim tretmanom.I tako, uzela sam u ruke škarice, salvete i sjajno ljepilo za decoupage, i mic po mic - odjenula je u novo ruho. Sad mi je nekako veći gušt da je gledam nego prije, tim više jer je ovo moj prvi rad u decoupage tehnici.Dobra strana ove priče je ta što je lampa dobila novi izgled. Ona lošija ( a možda to i nije) je ta što sada kao luda dekupažiram sve što mi dopadne pod ruku!:)

2 komentara:

  1. Draga Bjonda, može li Bjondina za tepanje, eto me kao tvog pratioca, ha, kako sam sretna što sam prva, ono o goblenima je više nego odličan komentar, ja više naginjem na cross stitch, ali ima započeti Viller goblen reprodukciju Murilla i njegove madone u plavom, malo je dobio etiketu UFO, ali ipak polako napreduje. Pozdrav. villa-loredana

    OdgovoriIzbriši
  2. bog Villa, Vilerovi gobleni su i moja tiha patnja, osobito reprodukcije renesansnih majstora :))

    OdgovoriIzbriši